Pristatymo sąlygos

 

 

 

 

 

                            

 

·        "Kojinynas" prekės siunčiamos visoje Lietuvoje ir į užsienį.

 

·        „Kojinynas“, gavus apmokėjimą už prekes, įsipareigoja prekes išsiųsti 1-3 darbo dienų bėgyje. 

 

·        Visi užsakymai be išimčių siunčiami su registracija. 

 

·        Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.

 

·        Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pateiktais duomenimis, klientas neturi teisės reikšti „Kojinynas“ pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

·        Klientas privalo nedelsiant informuoti „Kojinynas“ elektroniniu paštu jeigu siunta pateikiama pažeistoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje. 

 

·        Užsakymui nepasiekus pirkėjo dėl „Kojinynas“ padarytos klaidos pinigai grąžinami pasibaigus siuntos saugojimo laikotarpiui, kai užsakymas grįžta siuntėjui, t.y. – „Kojinynas“ adresu.

 

·        Užsakymui pasiekus kliento adresui priskirtą pašto poskyrį ar pasirinktą LP Express/ Omniva paštomatą, klientas privalo atsiimti siuntą per paskirtą laiką: pašte siuntos saugojamos vieną kalendorinį mėnesį, LP Express paštomatuose siuntos saugojamos 72val, Omniva paštomatuose – 7 dienas.

 

·        Neatsiėmus siuntos per paskirtą laiką, pinigai grąžinami klientui, tačiau iš sumos atimamas siuntimo mokestis. Neatsiėmus siuntos iš Omnivos ar LP Express paštomato per paskirtą laiką, iš užsakymo siuntos taip pat atimama suma už išlaidas, susijusias su siuntų grąžinimu. Neatsiėmus siuntos iš pašto, iš sumos atimama 1,50€.

 

 

 

 

 

 

Prekių grąžinimo sąlygos

 

 

 

 

 

 

 

·        Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotus daiktus kitais analogiškais kitokios spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.

 

·        Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam momento (pradedama skaičiuoti nuo to momento, kai Klientas ar kitas jo įpareigotas asmuo pasirašo užsakymo gavimo lape). Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.

 

·        Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:   

 

 

 

o   Ø  nebuvo naudojamos;

 

 

 

o   Ø  nebuvo sugadintos;

 

 

 

o   Ø  išsaugotos prekių vartojamosios savybės;

 

 

 

o   Ø  nepažeista originali prekių pakuotė;

 

 

 

o   Ø  neprarado prekinės išvaizdos.

 

 

 

·        Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.

 

·        Gražinant prekes Klientas jas turi siųsti „Kojinynas“ suteiktu adresu ir su registracija. Klientui išsiuntus gražinamas prekes be registracijos, bus gražinama tik pusė užsakymo sumos. 

 

·        Už siuntimą gražinant prekes moka pirkėjas.

 

·        Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 3 punkte numatytus reikalavimus. Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekių grąžinimo gavimo.